Reisschema - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Line Verweij - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Line Verweij - WaarBenJij.nu

Reisschema

Blijf op de hoogte en volg Line

04 November 2014 | Nederland, Nijkerk

Volgende week maandag begint mijn reis! Voor de mensen die het niet helemaal precies weten zal ik mijn reisschema even opnoemen. Ik ga eerst met Bauke een paar dagen naar Hong Kong en vervolgens naar Thailand anderhalve week. Daarna gaat Bauke weer naar Nederland en start ik met een busreis door Thailand, Laos en Cambodja. Eind december ga ik naar Bali en daar heb ik een weekje surfcamp. Vervolgens komt Karlijn naar Bali voor drie weken en gaan we een beetje rondreizen. Daarna ga ik naar Australië en na een week komt Bauke mij weer opzoeken en gaan we met de camper reizen van Melbourne naar Sydney. Als laatste ga ik naar Nieuw Zeeland en probeer ik werk te vinden. De planning is om in mei weer in Nederland te zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Line

Actief sinds 29 Aug. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9006

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 15 Mei 2015

Rondreis Azië en Australië en Nieuw-Zeeland

31 Augustus 2011 - 27 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: