Reisschema - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Line Verweij - WaarBenJij.nu Reisschema - Reisverslag uit Nijkerk, Nederland van Line Verweij - WaarBenJij.nu

Reisschema

Blijf op de hoogte en volg Line

04 November 2014 | Nederland, Nijkerk

Volgende week maandag begint mijn reis! Voor de mensen die het niet helemaal precies weten zal ik mijn reisschema even opnoemen. Ik ga eerst met Bauke een paar dagen naar Hong Kong en vervolgens naar Thailand anderhalve week. Daarna gaat Bauke weer naar Nederland en start ik met een busreis door Thailand, Laos en Cambodja. Eind december ga ik naar Bali en daar heb ik een weekje surfcamp. Vervolgens komt Karlijn naar Bali voor drie weken en gaan we een beetje rondreizen. Daarna ga ik naar Australië en na een week komt Bauke mij weer opzoeken en gaan we met de camper reizen van Melbourne naar Sydney. Als laatste ga ik naar Nieuw Zeeland en probeer ik werk te vinden. De planning is om in mei weer in Nederland te zijn.